יונק הדבש תשחץ

פתרונות יונק הדבש תשבץ / תשחץ

פתרון 5 אותיות: צופית – לפעמים מכנים אותה בשם יונק הדבש, היא סוג של ציפור שיר קטנה, המין היחידי ממשפחת הצופיתיים שנצפה בארץ, תת המין מצוי במרכז אפריקה. הצופית, שעקב מוצאה הטרופי הייתה נדירה בארץ, והיא שונה במופעה ובהתנהגותה מציפורים שכיחות יותר, זכתה לכינוי מיוחד בפי הערבים – מלך הפרחים. יופיו של הזכר גרם לצייד מאסיבי של המין, ובתחילת המאה העשרים דווח על מספר פרטים קטן ביותר שנצפו במרחבי מדינת ישראל.

יונק הדבש תשחץ

איזה תכונות מיוחסות אל יונק הדבש תשחץ?

יונק הדבש תשחץ נחשב לייצור מעניין ויש לו המון איכויות ייחודיות. חלק מהתכונות הללו הן תכונות פיסיות, אחרות הן התנהגויות מוזרות, כדלקמן –

  • יונק הדבש בעל מוח גדול – מוחו של יונק הדבש תשחץ מהווה 4.2 אחוז ממשקלו באופן פרופורציונלי, זה הגדול ביותר מכל מוח של ציפור. לשם השוואה, המוח שלנו הוא שני אחוזים ממשקל הגוף שלנו. בהתאם למגוון של מחקרים שנערכו בתחום, נמצא כי כי יונק הדבש סוג של יונק המסוגל לזכור נתיבי נדידה וכל פרח שהוא ביקר בו אי פעם. הוא יכול אף להבין כמה זמן לחכות בין ביקורים כדי שלפרחים יהיה זמן לייצר עוד צוף. הוא מסוגל גם לזהות אנשים.
  • יונקי הדבש ידועים כאנטי חברתיים, כאשר הוא בהחלט יכול להיות מרושע. יונקי הדבש הם, בדרך כלל, יצורים שאינם חברתיים. הם מתחרים על מקורות מזון ובדרך כלל כאשר יש יותר אחד מיונקים בסביבה, זה מסתיים בסדרה של מרדפים במהירות גבוהה. עונת ההזדווגות יכולה להיות קצת תחרותית גם כן, ויונקי דבש זכרים נהיים מרושעים. כדי להוכיח את הדומיננטיות שלהם, יונקי דבש זכרים יתנדנדו ויארגו ולאחר מכן ישתמשו במקור דמוי המחט שלהם כמו סכינים וידקרו זה את זה בגרון. דרך אלימה להשיג את בן הזוג שלו.
  • יונק הדבש אוכל המון – ליונקי הדבש יש חילוף חומרים גבוה מאוד והם חייבים לאכול כל היום רק כדי לשרוד. הם צורכים כמחצית ממשקל גופם בחרקים ובצוף, מאכילים כל עשר דקות או רבע שעה ומבקרים בין אלף לבין אלפיים פרחים במהלך היום. בנוסף לצוף מפרחים ומאכילים, ציפורים אלה אוכלות חרקים קטנים, חיפושיות, נמלים, כנימות, יתושים וצרעה. אז, יונקי דבש נהדרים להחזיק בחצר האחורית שלכם. נמצא תשובה אפשרית בדף יונק הדבש תשחץ? מצאו עוד פתרונות תשחץ, יונק מדברי, תשבצי היגיון פתרונות לפי מספר אותיות נושאים, חיפוש ועוד תשבצי אונליין.
שתפו:

:חפשו עוד פתרונות