פרי מאכל טרופי תשחץ

פרי מאכל טרופי פתרוננות תשחץ / תשבץ

פתרון 4 אותיות – תאנה, אננס – פרי מאכל טרופי מתוק ועסיסי,  קיוי, בננה, פפיה, ליצ'י, מנגו, תאנה, אננס, קיוי.

פתרון 8 אותיות – פסיפלורה, מנגוסטין – פרי טרופי קטן.

פתרון 5 אותיות – קיווי – פרי מתוק חמצמץ, אנונה, גויבה (פרי ממשפחת ההדסיים), וומפי, קוקוס, ספוטה, פטאיה, קוקוס,  ספוטה.

פתרון 7 אותיות – אפרסמון – פרי מתוק וכתום, קרמבולה – פרי מאכל טרופי צהוב כתום.

פתרון 6 אותיות – פיטנגו – פרי טרופי שמקורו מברזיל, אבוקדו – פרי טרופי ירוק, פיג'ויה, גויאבה.

פתרון של 3 אותיות – שסק, אגס.

פתרון שתי מילים – אגוז קוקוס – פרי מאכל טרופי גדול.

פרי מאכל טרופי תשחץ

מה היתרונות הבריאותיים של פירות מאכל טרופים תשחץ?

ואלו הם היתרונות הבריאותיים של פירות מאכל טרופים

  • חומרים מזינים בפירות טרופיים – חרף העובדה שהפרופיל התזונתי של פרי מאכל טרופי תשחץ משתנה ממין למין, רובם נוטים להיות עשירים בוויטמין C, כאשר פירות בצבע כתום או אדום מכילים גם כמויות מרשימות של קרוטנואידים.
  • תדאגו לכליות שלכם – אכילת בננות יכולה להוריד את הסיכון לפתח סרטן כליות. על פי מנעד רב של מחקרים שנערכו, נמצא כי מי שאכלו בננה ארבע עד שש פעמים בשבוע היו בעלי כמחצית מהסיכון של נשים לחלות בסרטן לעומת כאלו שלא. חוקרים אומרים שזו עשויה להיות תוצאה של רמות גבוהות של תרכובות פנוליות נוגדות חמצון.
  • הפחתת דלקות – לאננס טרי יש אנזים מעכל חלבון בשם ברומלין שעוזר להפחית את הדלקת בגוף. למרות שתזדקק לתוסף כדי לקבל את מלוא התועלת שלו, פרי מאכל אננס טרי הוא התחלה. הכי טוב לאכול את הפרי בפני עצמו; כאשר חלק מארוחה, כוחה מנוצל לעיכול האוכל.
  • פרי מאכל טרופי תשחץ מגן על הלב – רוצה דרך רעננה להשיג ויטמין C ידידותי ללב? לזרוק כוס פפאיה קצוצה ליוגורט רגיל. יש לו יותר ממאה אחוז מהצרכים היום יומיים שלכם של נוגד חמצון רב עוצמה זה. מצאו עוד פתרונות תשחץ לפי מס׳ אותיות בתפריט ראש האתר לפי נושאים ותשבצי אונליין.
  • הגברת האושר – דגנים בציפוי בננה בינונית הם לא רק ארוחת בוקר בריאה מנוסה, היא עשויה לגרום לך להרגיש מאושר יותר, וזאת בשל הסיבה שהוא מכיל כשליש מהצרכים היומי של ויטמין B6. B6 מסייע להבטיח שהתהליך להמרת חומצת האמינו טריפטופן לסרוטונין, חיוני לוויסות מצב רוח תקין, נמצא במצב תקין. בננות הן גם מקור טוב לאלקטרוליט אשלגן, שעוזר לווסת את לחץ הדם.
שתפו:

:חפשו עוד פתרונות