שבבי עץ תשחץ

  • קטגוריה:עץ

פתרונות שבבי עץ תשחץ / תשבץ

פתרון 5 אותיות – נסורת – שבבי עץ שנותרים בתום ניסור עץ, היא עשויה להיווצר אף באמצעות חיות שחיות בעצים. היא יכולה להוות ממש סכנה תעשייתית או בריאותית, או לחלופין לעודד התפשטות של שרפה. לרוב מוכרים אותה לשם ריפוד תאי סוסים או לולים, עישון לדגים, כמו גם לשם ספיגת שמנים.

שבבי עץ תשחץ

מה הסיבות לבחירת שבבי עץ תשחץ?

התקנה נכונה של חיפוי סביב גזע הצמח חיונית לבריאותו של כל עץ או שיח. אבל לא כל סוגי החיפוי נוצרים שווים. ישנן מספר אפשרויות, אך רק אחת מספקת יותר יתרונות לצמחים שלכם מאחרות – שבבי עץ תשחץ. והנה הסיבות לבחירתם –

  • שבבי עץ לא הופכים להידרופוביים – חיפוי משולש הוא כה דק שהוא יכול להתקבץ יחד במחצלת מוצקה, ולמנוע מים מלהגיע לשורשי העץ. שבבי עץ הינם עבים יותר ובעלי צורה לא סדירה יותר, ומאפשרים למים לזרום בקלות רבה יותר דרך כיסוי הקרקע הנקבובי.
  • שבבי עץ מאכילים את האדמה – אחד היתרונות החשובים ביותר של שימוש בשבבי עץ קטנים או גדולים הוא שהם נרקבים ומזינים את האדמה, המזינה את העץ.
  • שבבי עץ מבטלים את הצורך בתשומות כימיות – שבבי העץ נרקבים ומאכילים את האדמה, באופן הזה שאין כל צורך יותר בחומרי הזנה כימיים מלאכותיים. תשומות כימיות אלו עשויות לתת לצמחים דחיפה לאלתר, אבל דשנים אלו יכולים להזיק מאוד בראייה קדימה. מצאו עוד פתרונות עבור התשחץ, עצי פרי, עצים נשירים, עץ יער גבוה וסוגי עצים נוספים.
  • שבבי עץ מסדירים טמפרטורות – שכבה עבה של שבבי עץ תשחץ שומרת על הטמפרטורות ליד השורשים. כיסוי מגן זה חשוב במיוחד במהלך חום עונת הקיץ או עונת החורף. זה שומר על הקרקע קרירה יותר בעונת הקיץ וחמה יותר בעונת החורף.
  • שבבי עץ מונעים גרימת נזק לתא המטען ממכסחות או מגוזמי מיתרים – בשל העובדה ששבבי עץ מדכאים עשבים שוטים, מכסחות וגוזמי חוטים לא צריכים להתקרב לתא המטען. זה מונע נזק שיכול להשפיע על בריאות העץ. מצאו עוד פתרונות תשחץ ותשבצים לפי מס׳ אותיות, תשבצי היגיון ועוד.

שבבי עץ כמסדירים לחות – שכבת הגנה של שבבי העץ גם מונעת מהמים להתאדות מהאדמה. הפחתת האידוי מסביב לשורשים חוסכת במים, וזאת משום שהיא מפחיתה את תדירות השקיית הצמחים ומקטינה את הסיכוי שעצים ייכנסו ללחץ בצורת.

שתפו:

:חפשו עוד פתרונות