דג מאכל תשחץ

  • קטגוריה:דג

פתרונות דג מאכל תשבץ / תשחץ

פתרון 2 אותיות – בס (מהמילה bars)

פתרונות 4 אותיות – מקרל, בורי – דג מאכל קטן, כסיף, בקלה, מושט, דניס, לברק, טונה – סוג של דג מאכל גדול, מוסר, מליח – או הרינג, נקרא דג מלוח ממשפחת הסרדיניים, שחי במים רדודים בצפון האוקיינוס השקט, האטלנטי ובים התיכון והבלטי.

תשובה 7 אותיות – ברבוניה (מין דג קטן), אינטיאס.

תשובות 3 אותיות – שמך, דקר – דג מאכל טורף וגדול, סול, קוד – דג מאכל גדול.

6 אותיות – קרפיון, חסילון, אנשובי – דג מאכל קטן, בוניטו, פלמידה  / פלמודה, טונית, קוויאר – מאכל מביצי דגים, טורבוט –  (דג שטוח דומה במראהו לדובר סול.  נחשב לדג הטעים ביותר מככב ברוב מסעדות הגורמה)

5 אותיות – מטיאס,גרנדה, , טונית, אטונס – דג ים גדול, אלתית, טרוטה, סלמון – דג מאכל גדול,אמנון, שפרוט, בינית, ורדון, זהבון, חמנון, טינקה, פורל, טרוטה, לבנון – דג מאכל ממשפחת הקרפיונים, לוקוס – דג מאכל גדול, לטנון, לקרדה, סילגו, סרדין – דג מאכל קטן, פרידה, קיפון.

פתרונות של שתי מילים

4, 6 – נסיכת הנילוס

5, 5 – לבנון הכנרת

2, 4 – דג הירח – מקור שמו של דג השמש הינו ההרגל שיש לו לשכב על צדו ולהשתזף קרוב לפני המים. שמו בפורטוגזית – דג הירח והשם מתייחס לצורתו העגולה.

דג מאכל תשחץ

מה ידרבן אתכם לצרוך דגי מאכל?

  • הדג יכול עוזר לשפר את הראייה ובריאות העיניים – חומצות שומן אומגה 3 מועילות לשיפור הראייה ובריאות העיניים. הסיבה לכך היא שהמוח והעיניים מרוכזים מאוד בחומצות שומן אומגה 3 וזקוקים להן בשביל לשמור על בריאותם ותפקודם.
  • דג מאכל תשחץ זה בשר רזה – דגים הם מקור מצוין לחלבון ללא תכולת השומן הרווי הגבוהה שיש לסוגי בשר רבים אחרים.
  • דגי אכילה הם אחד ממקורות החלבון המועילים ביותר לתזונה. הוא מלא בחומרים מזינים חיוניים, כמו למשל – חומצות שומן אומגה 3, ומהווה מקור נהדר לחלבון כדי לשמור על הגוף רזה והשרירים חזקים. דגים משפיעים לא רק על קו המותניים, כי אם אף על פונקציות אחרות של הגוף שלכם, כמו לדוגמה – הכבד, המוח ואפילו השינה שלכם.
  • צריכת דג מאכל קשורה בסיכון נמוך יותר למחלת לב קטלנית ומוחלטת. דגים עשירים בחומצות שומן אומגה 3 בריאות ללב שיכולות להפחית דלקות, לעזור להגן על הלב ולהדוף מחלות כרוניות.
  • אכילת דג מועילה בהקלה על דלקת מפרקים שגרונית – אם אתם סובלים מדלקת מפרקים שגרונית, שהיא דלקת כרונית של המפרקים, אכילת יותר דגים יכולה לעזור להקל על הנפיחות והכאב.
  • דג מהווה תזונה חיונית למוח. בעקבות מנעד נרחב של מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי צריכה מתונה של פירות ים הייתה קשורה לסיכון נמוך יותר למחלת אלצהיימר. כמו כן, אלו שצורכים דגים באופן קבוע נהנים מיותר חומר מוח אפור, מה שמפחית את הצטמקות המוח והידרדרות שעלולה להוביל לסיבוכים בתפקוד המוח.
  • דג מאכל עוזר להילחם באקנה – בין אם יש לכם אקנה הורמונלית או מבוגרים, דגים יכולים לעזור להקל על העור.

דג עשיר בוויטמינים  ויטמין A, B12, חומצה פולית ועוד וויטמינים תזונתיים. שמן דגים יכול לעזור לשפר את תסמיני הדיכאון כאשר הוא נלקח עם מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי. מצאו עוד פתרונות עבור התשבצים, פתרון תשחץ אפשרי לכל נושא לפי מס׳ אותיות.

שתפו:

:חפשו עוד פתרונות