דג קטן תשחץ

  • קטגוריה:דג

פתרונות דג קטן תשחץ / תשבץ

תשובות 2 אותיות – רר, בס, רר (מין דג קטן).

פתרונות 6 אותיות – קברנון, גרנדיר, מנדרין (דג קטן בעל צבעים עזים)

פתרון 3 אותיות – קוד, חפף (דג ממשפחת הקרפיוניים)

5 אותיות – ורדית, חדקוץ, ביקון, יבלסת, אמנון (דג מאכל), יבשתן , יולית, סרדין, קרנון, שפרוט.

פתרון 4 אותיות – חדקן, גופי (משפחת הגמבוזיים), בורי, לברק, מקרל (סוג של דג ים), ניבן, נקאי (דג שונית קטן), בקלה (דג טורף), נקאי (דג השומר על ניקיון), חדקן, פלאטי (דג צבעוני)
תשובה 7 אותיות – גמבוזיה (דג טורף), ברבוניה.

דג קטן תשחץ

פתרונות שתי מילים

קונגו טטרה, חפף ישראלי, אפונה פאפר, זברה דניו,  ניאון טטרה, הר ענן לבן, הארלקין רסבורה, בטה זכר, סרפה טטרה, דוקרני זהב, , זוהר טטרה, גורמי גמד, דוקרני נמר, זנב חרב, בלו ראם גרמני, פנדה קורידורה, בואנוס איירס טטרה.

קצת על הדגים

מנדרין – דומה לשאר הדגים ממשפחת השפריריים המנדרין הוא דג קטן, אורכו המרבי כשישה סנטימטרים. גופו כמעט גלילי, עטוף בעור דק מכוסה בריר שמשמש כמחסום פיזי מצוין מפני פרזיטים ודוחה בצורה אפקטיבית טורפים פוטנציאלים. למנדרין ראש קצר ושתי עיניים גדולות ובולטות, פיו קטן וניתן למתיחה קדימה. בתוך הפה מספר שורות של שיניים קטנות, פרפרון.

אמנון – שם כולל למספר מינים של דגי מאכל ונוי ממשפחת האמנוניים, המצויים באגמים ונהרות חמים באפריקה, אסיה ואמריקה הדרומית. האמנון ניזון בעיקר מן הצומח אך מספר מינים ניזונים מן החי. את האמנונים למטרות אכילה דגים או מגדלים בבריכות ובשרם נחשב למשובח. בשל זנבו שצורתו כמסרק קיבל הדג את הכינוי מושט, שפירושו בערבית מסרק

בקלה – דג טורף, אשר חי באזורי המים הקרים באוקיינוס האטלנטי והשקט. דג מאכל עשיר בויטמינים D, A, E, שומן אומגה 3

חפף ישראלי – ממשפחת הקרפיונים, תפוצתו מתועדת בנהרות הפרת והחידקל, בישראל, בדרום טורקיה ובסוריה. צבעו של החפף הישראלי הוא אפרפר.

פנדה קורידורה – הפנדה קורידורה היא זן הקורידורה הכי שכיח שנראה בסחר בחיות המחמד. לדגים אלה יש גוף לבן או שקוף עם כתמים שחורים מנוגדים, המעניקים להם את צבעם דמוי הפנדה.

מצאו עוד פתרונות עבור התשחץ למשחקי טריוויה או כל תשבץ, תשחץ פתרונות לפי מס׳ אותיות קטגוריות ועוד.

כיצד תשמרו דג קטן תשחץ?

אם אתם מחפשים תוספת קטנה לאקווריום מים מתוקים חדש או קיים, נציע לכם את הטוב ביותר מבין גזעי דג קטן תשחץ עבור האקווריום שלכם. בטרם שתערבבו מיני דגים חדשים, תערכו את המחקר שלכם ביסודיות, כדי לוודא שהפרמטרים הסביבתיים תואמים ושיש להם אותה תאימות.

משחקי טריוויה – תשבצים אונליין / פתרונות תשבצים ותשחצים בחיפוש בראש האתר לעוד תשובות אפשריות.

שתפו:

:חפשו עוד פתרונות