סוג של יונק תשחץ

פתרונות סוג של יונק תשבץ / תשחץ

פתרונות 6 אותיות – ארמדיל, חפרפרת – (יונק ממשפחת החפרפרתיים), דולפין (יונק ימי)

תשובות של 3 אותיות – פרה, חדף, סרו (חי בדרום מזרח אסיה) , גמל (יונק מדברי), שפן.

פתרון 5 אותיות – גרביל, חוטמן (סוג של סוג יונק אוכל-כול ממשפחת הראקוניים), שנבוב.

2 מילים – כלב ים

4 אותיות – גלגו, מארה (ממשפחת הקביתיים), דסמן (ממשפחת החפרפרתיים), עצלן.

תשובה 7 אותיות – אופוסום (ממשפחת טקסונומית)

סוג של יונק תשחץ

קצת על יונקים מהפתרונות

  • חפרפרת יונק מסדרת אוכלי החרקים, שניחן  בכושר חפירה מפותח – במשך דקה אחת היא מסוגלת לחפור באדמה רכה תעלה שאורכה יותר ממטר.
  • כלב ים מסדרת הטורפים וטורפים ימיים. יש לו תנוך באוזניים וצווארם קצר מאוד. כמו כן, הם אינם יכולים להעביר את הסנפירים האחוריים שלהם תחת גופם, בשביל ללכת עליהם והם נעים באמצעות סנפיריהם הקדמיים בלבד.
  • אופוסום מסדרת אופוסומאים, סוג של יונק תשחץ שכוללת את חיות הכיס היחידות שחיות בטבע באמריקה הצפונית.

האם סוג של יונק תשחץ מסוים עלול לפגוע בכם?  

יונקים חברים בקבוצת בעלי החיים החולייתניים שבהם ניזונים הצעירים בחלב מבלוטות חלב מיוחדות של האם. בנוסף לבלוטות החלב האופייניות הללו, יונקים נבדלים בכמה תכונות ייחודיות אחרות. שיער הוא תכונה טיפוסית של יונקים, אם כי אצל לווייתנים (יונק ימי) הוא נעלם למעט בשלב העובר. הלסת התחתונה של היונקים תלויה ישירות לגולגולת, במקום דרך עצם נפרדת כמו בכל שאר החולייתנים. שרשרת של שלוש עצמות זעירות מעבירה גלי קול על פני האוזן התיכונה.  סדרת יונקים היא עולמית בתפוצה.

נאמר שליונקים יש תפוצה רחבה יותר והם מתאימים יותר מכל סוג אחר של בעלי חיים, למעט צורות מסוימות פחות מורכבות כמו עכבישנים וחרקים. הרבגוניות הזו בניצול כדור הארץ מיוחסת במידה רבה ליכולתם של יונקים לווסת את טמפרטורת הגוף והסביבה הפנימית שלהם הן בחום וצחיחות יתר והן בקור עז. המגוון הגדול ביותר של ימינו נראה באזורים טרופיים יבשתיים, אם כי חברי קבוצת היונקים חיים על (או בים הסמוכים) לכל שטחי היבשה העיקריים. מצאו עוד פתרון אפשרי יונק הדבש או סוגי יונקים שונים. אפשר למצוא סוג של יונק תשחץ אף באיים אוקיינוסים רבים, אשר מיושבים בעיקר, אך בשום אופן לא בלעדי, באמצעות עטלפים. חיות אזוריות גדולות יכולות להזדהות, אלה נבעו במידה רבה מאבולוציה בבידוד השוואתי של מלאי יונקים מוקדמים שהגיעו לאזורים אלה.

יונקים מסוימים פוגעים ישירות בפעילות האדם. חולדות בית ועכברים ממוצא העולם הישן מתרחשים כיום כמעט בכל העולם ומדי שנה גורמים לנזק משמעותי ולהפסד כלכלי. יונקים אוכלי עשב עלולים לאכול או לרמוס יבולים ולהתחרות עם בעלי חיים על מזון, וטורפים מקומיים טורפים לפעמים עדרי בית. סכומים גבוהים מוציאים מדי שנה כדי לשלוט באוכלוסיות של יונקי בר "בלתי רצויים", מנהג ששומרי שימור צר עליו זמן רב.

לא רק שיש להם השפעה על משאבי המזון, אלא שיונקים הם גם מאגרים חשובים או סוכני העברה של מגוון מחלות הפוגעות באדם, כמו מגפה, טולרמיה, קדחת צהובה, כלבת, לפטוספירוזיס, מחלת ליים, קדחת דימומית כגון אבולה, והר רוקי הבחינו בקדחת. ה"חוב הכלכלי" השנתי הנובע ממחלות הנישאות ביונקים הפוגעות בבני אדם וחיות בית אינו ניתן לחישוב. מצאו עוד פתרונות תשחץ או תשבצים אונליין בתפריט ראש האתר. פתרונות עבור כל תשחצים / תשבצים לפי קטגוריות נושאים חיפוש בראש האתר ועוד.

שתפו:

:חפשו עוד פתרונות